Baharmerve Arkadaşlar bebişim 1 hafta geriden geliyor perinatolojiye yönlendirildim ve 9 buçuk da randevum var ama ben çok açım yesem tahlil ister mi giden var mı 34+2 haftam
Ayseguller Baharmerve bu tarz randevulara genellikle tok gidilir. Bebeğin hareketli olmasi da lazım. Yazın perinotolog ara verip ekstra tatli yememi istemişti hatta.
Canoski Baharmerve bgn bende gdcm 33 hftalgim perinat tkpliym strsdn hep aç gdydm brz atsdrp öle gdcegim cnm snde öle yap ac tok frketmyo yaptırdıkları thlilller
Merve_bdk Baharmerve tok gidn hamilelikte sadece seker yüklemesi yapılacağı zaman ac karna çağrılıyor ve yanınızda çikolata falan olsun odaya girmeden yıyın bebek kendını gostersın hatta kahve bile için diyen olmuştu cocuk hareket etsin diye
Baharmerve Ayseguller çok teşekkür ederim nasıl aç kalktım bu kadar bende anlayamadım bebiş ye diye tekmeliyor 🙈
Canoski Baharmerve aynen cnm ben hep ztn oraya tkpliym bsna aç gdymsm😀ye gtsn😀hayırlı sonuçlar alalım.insllqh