Buraya ben de doğum hikayemi yazar mıyım umuduyla giriyordum hep şükürler olsun oldu. 20.haftamda rahim ağzı kısalığı tespit edildi.
Acil serklaj oldum. Psikolojik olarak inanılmaz Zor geçen 4 ayı 37.haftada tamamladik
Doktorum ısrarla son haftalarda normal doğum yapmamı istedi ağzı açık zaten hemen doğurursun dedi . 36 nin sonunda gittiğimde suyunda azalma olduğunu ve dikişi almak gerektiğini söyledi.
Dikişi alirken çatıya baktı.
Bu arada çatı muayenesi bana zor geldi dikiş hemen çıkıyor gönlünüzü ferah tutun . Kasılmamaya çalışın. Ben yapamadım ama☺️
Çatıya baktıktan sonra dikişin rahmimi bebeğin baskısıyla birlikte deforme ettiğini ve sezeryanla almamizin daha doğru olacağını söyledi.
Riske atmayalım dedi.
Ama karar vermedim ertesi gün Bir daha gelin dedi.
Tekrar nst, ultrason ve çatıya bakıldı başka bir doktora da danışıp sezeryana acil alindim.
Ve 13.19 da genel anestezi ile doğum yaptim
Çıktığımda bebeğim çoktan gelmiş ve sonsuz şükürler olsun sağlıklı idi .
Sezeryan sonrasında ilk kalkış ve ilk gün çok zor .ama beni mahveden soğuktan tutulmam ve ani hareketten kasılmam oldu o çok zordu.
Şimdi üçüncü günümüzde kızımla aynı odadyiz .
Burada birbirine çok umut olan bana da hep umut olan arkadaşlar oldu . Biz çok şükür başardık canim kızlar inşallah darısı hepinize 🙏
Sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplayip deneyimlerimi aktaririm
🌸