gmz10 ben sağlık ocağında ebenin tavsiyesi ve doktorumuzun da onayı ile, ateş olmasını beklemeden, 3. ay aşısını vurup eve geldikten sonra bir tatlı kaşığı calpol verdim, 8 saat sonra bir tatlı kaşığı daha. Ama aşılar dışında bizim doktorumuz ateş 38′i geçmedikçe ilaç verdirmiyor. Ama sizin de kendi doktorunuza sorup vermeniz, ulaşma imkanınız yoksa da acile ya da sabah bir çocuk doktoruna başvurmanız en doğrusu olur. Çünkü muhtemelen her bebeğin boyuna kilosuna, göre filan farklı ölçüler verilebilir tavsiyebile hareket etmek doğru olmayabilir çok küçük bebekler için.