38 haftalık gebeyim yaklasık 2 saattir adet sancıısı gibi agrım var ara da hafifleyip şiddetleniyor duş aldım uzandım geçer diye de geçmiyor 4 aralıkta sezeryan günüm ve hastane 1 saat uzaklıkta napcam şaştım ya bekliyorum geçsin diye de geçmiyor da ilçe hastanesi bakar mı gitsem kadın dogum acili yok oranın sabahı beklemek istiyorum da sancım geçmiyor normal midir 3. Hamilelik ama hiç Böyle oldugunu hatırlamıyorum ikisinde de sancım hiç olmamıştı napayım 😔 kimsem de yok burda annem bi hafta sonra gelecek ben hiç hazır degilim ya 😞