Yogurtlupilav Yahu yaz bitti havalar buz gibi oldu, nereden çokto bu anlamadım. Yakalayamadıkta bir türlü, ilaç takmaktan da terrddüt ediyorum. Evde birde sivrisinek besliyormuşuz gibi hissetmeye başladım, nasıl doğal bir çözüm bulabilirim bu konuda?
Imasleeper Yogurtlupilav telefonun flaşını açıp yüzünüze gelene dek beklemek başma bi çözümü yok bu hayvanların ya geçen benim evede girmiş çocuğumın suratını da hep yemiş bu yöntemle yakaladım öldürdüm 😅
Serrabade 1 saat aradığımı bilirim 😂😂 yakalayınca da sanki atomu parçalamış gibi sevinirim ahahaj çünkü kızıma hemen alerji yapıyo. Ben çare bulamadım ilaç takıyorum fişe