Selam arkadaşlar 30. Haftamdayım daha sabah doktordaydım bir sıkıntı yoktu 1 saattir karınımın sadece sol tarafında bi ağrı var belime doğru gidiyor kasıklarımda ağrı acı yok sabahta uçuşum var şehir dışına gideceğim ne yapsam bilemedim neyim var sizce?