Buradaki hastanede oda tutulduğunu öğrendim.Hastanede çalışan bir abla vardı sağolsun att sordu servise.Ebenin eğitimde bize dediklerini demiş tekli odaları annelere veriyoruz zaten ücreti yok bugün mü gelecek ayarlayalım demişler.Ben ebeye ücretli oda tutabiliyor muyuz diye sormuştum ücret yok demedi ama öncelik tekli odalarda annelerin dedi.Ama aylar önce bin liraya oda tutulmuş aynı servisten.Bu nasıl oluyor nereye gitti o bin lira şimdi.Parasında değilim ama o parayı alanın cebe attığını düşünüyorum bu nasıl iş anlamadım.Var mı devlette ücretli oda tutan?