betlulk05  Hanımlar adetim 4 gün gecikti bu ay yumurtlamam da tahmini adet tarihime yakın oldu. Adetim geçince şüphelendim test yaptım ben hafif görüyorum sanki siz ne düşünüyosunuz zorla mı görüyorum acaba
Zeynep2929 betlulk05 üzmek istemem ama yok canım. Zaten erken gebelik testi de yapmışsınız 4 gün gecikmede baya çizgi çıkması lazımdı. Ama yinede şüpheniz varsa kan verin hakkınızda hayırlısı olsun 🫶
Eldgrn betlulk05 test kurumuş bu sebeple görüyorsaniz bile kuruma çizgisi muhtemelen yoksa Kameraya az da olsa yansirdi bende göremedim
Kubrakubra122 betlulk05 ben de 4 gün geçince yaptım ama erken değil kaset testti koyu kırmızı oldu sende yok gibi duruyor hayırlısı olsun
betlulk05 Elamomy kesin yumurtlamadan 14 gün sonrası mı oluyo acaba. Ben geçen aylarda da hep adete 1 hafta kala beyaz akıntı sancı çekiyodum bu sefer ovulasyonla bakayım dedim tam dediğim tarihlerde yumurtlama vardı
Meryeminannesi20 betlulk05 4 gün gecikmede koca bi negatif gördüm 8 gün gecikince bidaha yapayım ya dedim ikinci çizgi silik çıktı