Ben de 15 beta ile öğrendim reglime iki gün vardı regli gününde 90 çıktı o gün benim 3+4 tü erken öğrenmek biraz yorucu oluyor doktorlar ⅔ günde bir kan tahlili isteyip ilerleyişi takip ettiği için Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah