PAG bende 2 gün sonra 11 haftalık olcam ama 7 ve 8. Haftam çok kötüydü gözümü açamadım. Sonra düzeldim ama midem hala aynı sabah kalkar kalkmaz prilam içmezsem perişan oluyorum. Hatta karnım dolu olsa kalkar kalkmaz kusacam o şekilde. 2 Prilam içiyorum etki edene kadar kıvranıyorum kahvaltıyı zor yiyorum sonra geçiyor tüm gün iyi oluyorum