Kızlar ben 22 haftalık gebeyim başından beri doktor bir kere tokluk kanıma baktı 144 çıktı o günden beri sabah akşam kontrol et 140 üzerine çıkınca yarısını iç dedi daha şeker yüklemesi yaptırmadım . Kullanan var mı zararı olur mu bilemiyorum doktoruma da güveniyorum ama internette zararlı diyende var bir sorun olmadığını söyleyende var😔 kullanan arkadaşlar tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum