Ceycey93 Kızlar 30 haftalık gebeyim. Son zamanlarda inanılmaz mide yanması yaşıyorum. Ne iyi gelir ne geçirir yardımcı olursanız çok sevinirim
Sudetmlk Ceycey93 ilk başlarda soğuk süt fayda veriyordu bana ama artık sadece rennie fayda veriyor şuan bu mesajı yazarken bile rennie çiğneyerek veriyorum 35+4 bizde de hala devam eden bir mide yanması var maalesef doktorum bitkisel olduğu için rahatlıkla kullanabilirsin dedi
Fatmaacylnn Ceycey93 süt, tahin, yeşil elma iyi gelebilir ya da renni, gasvin, gaviscon şuruplardan birisi olabilir ben genelde gasvin içiyorum hemen faydası oluyor 💕
Assenas Ben gaviscon ile yaşıyorum resmen çantamda taşıyorum her yere giderken. Dayanabileceğim bir yanma ise ve ilaç içmek istemediğimde de süt ısıtıyorum içine de azıcık granül kahve ya da şeker ekliyorum hafif tadı değişsin diye o da bastırıyor
Arzuyn Benim ne yaparsam yapayım geçmiyor doktorum hap yazdı ve gaviscon onlar bile kesmiyor ama havuç ve tahin deneyeyin bende bazen işe yarıyor