Mena1985 Sevgili anneler merhaba, 40+5 günlük hamileyim ne yazıkki çatımdan dolayı bebek kanala giremiyor normal Doğum olur diye bekledik ama Pazartesi günü sezeryana alınacağım. Benim sormak istediğim çok farklı bir konu var. Hamilelikle birlikte ve yaşadığım gribal enfeksiyonlar nedeniyle ağız içinde bir çok yara oluştu dudağımın kenarında uçuklar falan çıktı bağışıklık sistemim düşdüğü için oldu sandım ama vajinamda da iki adet kan pıhtısı gibi sivilcemsi 2 tane küçük mercimek büyüklüğünde bişey çıkdı. İçi koyu kan. İnternette net bir bilgi bulamadım doktor kontrollerinde de çocuğa konsantre olmaktan doktora sormayı hep unuttum. Hormonlardan dolayı olabilirmi? Başına böyle bişey gelen varmı?