Bugün kendi doktorum dışında b şehir hastanesinde başka bi doktora muayene oldum. Ultrason dan baktıktan sonra bana 3 kağıt imzalattılar karnımdan sıvı aldırmak istemedğime dair. O kadar aceleyle olduki. Bide doktor odadan çıktı hiç bişey soramadım . Böyle bi sistem varmı sizede imzalatıldı mı