Dileksah Ezgiakyalcin ay maşALLAH bizde 29+3 de 1366 gramdık 32. Haftamızda gitcez inşALLAH 2kiloyu görürüz bizde
Nursen21 Ezgiakyalcin maşallah gayet iyiymiş Bende Pazartesi öğreneceğim 34 haftalığım 2 biçok olmuştur artık herhalde 😊🤰🏻
Aysen971 Ezgiakyalcin normal canım benimde 32 haftamda 2345g dı doktorum fazla bile dedi haftasına göre 🤷🏻♀️😂
tomurcukannesi Ezgiakyalcin fazla gibi bile☺️ Benm 29. Haftada 1290 dı doktorum merak etme bu kilolu doğucağı anlamına gelmez demişti☺️
Tospik Ezgiakyalcin bende pazartesi 32+1 de gideceğim inşallah 2 yi geçmiştir canim bence 2 yi gectiyse iyidir 😅 sağlıkla gelsin inşallah 😍