Altin23 Kızlar bugün adetimin 3. Günü kan vermeye gittim. Sonuçlarım çıkmış. Değerlerden anlayan var mı nasıl sizce değerlerim? (1 düşüğün var infertilite gidiyorum. Pcos’um var) 