Kızlar ben 7 haftalık hamileyim grip oldum ama iki gündür iyiyim vücut ağrım gitti ama öksürük ne yaptıysam gitmiyo ve öksürük krizi tutunca kasıklarım ağrıyo doktorum kulak burun boğaza yönlerdirdi yarın gidicem ama ilaç veremiycek boşuna gidiyomuş gibi hissediyorum korkuyom öksürmeye ama durduramıyorum da bu durumu yaşayan varmı ne ilaç verdi doktor