couleurcerise Ne yazık ki hiç memnun kalmadım. Ben zorunlu sezaryen oldum. Keşke daha önceden okuduğum olumsuz yorumları dikkate alsaymışım. Anestezi ekibi gerçekten çok kötü bebeğimi görmek için spinal istemiştim ama uyuşmadım. Bütün acıyı, çekiştirmeyi, kesilmeyi, dikilmeyi hissettim. Acı eşiği yüksek biriyim ama dayanılmaz bir andı. Gerçekten çok travma yarattı bende ve bunu yaşayan birkaç kişinin yorumunu okumuştum. Eğer sezaryen olacaksanız bir düşünün derim. Doğum sonrasında da rahmimde o kadar fazla kan pıhtısı bırakmışlardı ki ilaç kullandım düşmedi üstüne üstlük sütüm kesildi. Doktor kürtaj yapacaktı en sonunca almak için, erteleyip durdu (üstelik uyuşturmadan). En sonunda eskiden takipli olduğum tıp merkezinde genel anestezi ile kürtaj oldum sonra kendime geldim toparlanabildim. Ne doktordan ne anestezi ekibinden memnun kalmadım. Ama odadayken ilgilenen ebeler hemşireler çok çok iyiydi. Hastanenin doğum prosedürü çok iyi ama böylesi büyük bir hastanenin nasıl böyle anestezi ekibi olur anlamıyorum. Doktorunuzu iyi seçin. Umarım güzel bir doğum hikayeniz olur. Ben ikinci kez doğum yapacak olsam medipole gitmem diyorum mesela.