AlyaAlara Merhaba kızlar. 33+5 haftalığım. Magnezyum, demir+Kan ilacı ve Multivitamin kullanıyorum. Ama her gün düzenli kullanmam gerekiyor. Fakat bazen unutuyorum bazen midemdeki baskıdan dolayı midem pek iyi olmuyor bulanıyor içemiyorum. Kendimi çok suçlu hissediyorum sanki bebeğimi şimdiden ihmal ediyormuş gibi hissediyorum 😓😓 (Eşimde vardiyalı çalışıyor. 8-4/12-8/4-12 Her hafta saatleri farklı oluyor) ondanda kaynaklanıyor biraz. Yatış -uyanış saattim değişiyor hep. Napmam gerekiyor. Sizlerde durum ne 🥺
Eliffyamann AlyaAlara sorun değil benim de üç gün üst üste unuttuğum oluyor aklima gelince içiyorum, hamileliginizi zehir etmeyin, neyi sakınırsan çöp batar, rahat ve mutlu olun, bikac gun içmeyince bir sey olmaz
Fatmaacylnn AlyaAlara normalde hamileliğin başından beri ilaçlarımı düzenli kullanıyordum ama 3.trimestera girdiğimden beri mide bulantısı çok oluyor içemiyorum ilaçları çok ağır geliyor bi ara bırakmıştım içmeyi ama tekrar başladım sizde de bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum🌸
AlyaAlara Eliffyamann Bugün kontrole gittim çok şükür bebeğim gayet iyi görünüyor. Ama insan ister istemez kötü oluyor bazen. Birde artık içimde kıpır kıpır oldukça sanki ihtiyacı olanı vermemişim gibi hissettiriyor 🥹
Eliffyamann AlyaAlara ama sen vitamini kendin için içiyorsun bebeğin zaten senin kemiğini kurutur yine alır ihtiyacı olan vitamini 😊 sen elden düşmemek için kendin için iciyorsun o vitamini
AlyaAlara Eliffyamann AnayimBenAna_ Biliyorum ama işte sanki ben içmeyince oda vitamini alamıyormuş gibi hissediyorum 🥲😌