Kızlar 37 haftadayim ayaklarım ve ellerim şiştigi için doktorum tansiyon ölç dedi 14 9 13 7 falan devam etti tansiyonum bugün tahlil yaptı temiz çıktı tekrar tansiyon takibi istedi cuma günü çağırdı sezeryan olacağım sizce tansiyondan cuma günü alır mı beni