Busraktnc Bebeğim çok sağlıklıydı bugüne kadar çok güzel geçiyodu hamileliğim. 17 haftalığım Bugün ilk defa evden tek başıma cıktım anneme gidiyodum minibüste bir anda gözüm karardı düşüp bayılmışım hastaneye geldik hemen araştırdılar bişey yoktu 3 gün kalp atışı dinlencek dediler akşam üstü suyum geldi tekrar hastaneye geldik kesem patlamış yatış verdiler %1 bebeğimin kurtulma ihtimali var Allahım bu acıyı kimselere yaştmasın ve ilk gebeliğim hastanede kaç gün yatacağım belli değil antibiyotik veriyorlar damardan 😭
UykusuzAnne Busraktnc Neden olmuş durduk yere böyle birşey ya ? Çok geçmiş olsun rabbim sana bağışlasın yavrunu
Alyaveannesi Busraktnc Allahim sana bagislasin bebisini insallh sagsalim bisey olmadan evinize donersin insallah
Busraktnc UykusuzAnne tansiyonum düşmüş muhtemelen bayılıp düşünce karnıma denk geldi sanırım kesem yırtılmış şuan yaşaması milyonda bir ihtimalmiş kalbinin durmasını bekliyolar gebeliğimi sonlandırmıyolar
Sedef-345 Busraktnc stres yapma ya :( inşlh Kurtulur bebişin. Olacağı varmış üzülme. Dualarımız seninle 🙏🙏
Askkokuluyavrum Busraktnc allah yardımcımız olsun Rabbim insAllah bir muciZe yaşatır da herşey istediğin gibi olur evladından ayrılmak zorunda kalmazsın ne diim ki kelimeler kifayetsiz 😔😔
Busraktnc Askkokuluyavrum çok teşekkür ederim hepinize şuan iyiye doğru gidiyo gibiyiz kalp atışları devam ediyo suyuda yeterliymiş şuanlık ama bir mucize olurda yaşarsa 30. Haftaya kadar bu şekilde giderbilirmiş 30. Haftada doğuma alacaklarmış
Askkokuluyavrum Busraktnc hayirlisi olsun Rabbim sağlık sıhhat versin insaallah dualarımız seninle kardeş