14 haftalıkken göstermemişti kendini bebişim bugün tekrar gittik 17+6 yız ultrasonda ilk gördüğüm şey bacak arasındaki çıkıntıydı doktorumda iyice baktıktan sonra erkek dedi 2 prensesimden sonra prensimiz geliyor Allah gönlümüzdekini nasip etti rabbim herkese gönlündekini nasip etsin bu duyguyu yaşatsın nolur fua edin sağ salim kucağıma alayım 🤲🏻❤️💙