Kızlar selam. Bugün tam 37+1 olduk, kontrolüm vardi. Bebeğimin karın çevresini 35 hafta ile uyumlu gördü doktor, perinatolog sevk etti. Bu doktorda onayladı. Hatta 3 gün sonra tekrar kontrol haftaya da (38. Haftada) doğuma alalım dedi. Kilosu düşükmüş 2800 gr dedi. Benim anlamadığım plasenta besin geçişi düzgün dedi suyu normal dedi hareketleri normal dedi. Ama niye alalım dedi ben anlamadım. Lütfen yorum yapar misiniz