Herşey = erkek çocuk tüm testler aşerme ekşiye tahammül edemem tatlı benim için çok önemli hatta öyleki ödem bile tutmadım şişlik yok ilk kızımda yürüyen top gibi duruyordum her gören erkek diyor çünkü yan dönmedikçe karnım yok ama doktor bir kız bir erkek dedi 😂kızı kabul ettim bugünde erkek mi dedi asistanı ben şok ama yine tam göremedik çünkü pozisyon değişti