Larraa O haftalarda neredeyse tüm belirtilerim bitmişti. Bulantı, koku hassasiyeti, göğüs hassasiyeti vs hepsi geride kalmıştı o yüzden çok rahattım kendimi hamile bile hissetmiyordum 🌸