Hanımlar bugün doktora gittim bana kese için net bişey demedi en son ayın 20sinde kan verdim 1558di bugün yine beta istedi 9000 civarı çıkması lazım dedi ama benim 5086 çıktı iki gün sonra tekrar edelim testi dedi kafam çok karıştı fotoğrafa bakabilir misiniz siz kese görüyor musunuz? 