Ozge16_ öyle bi durum yok lütfen bu düşüncelerle endişeye kapılmayın. Ben yaptırdım limonlu bi şekerli su içmiştim. Ama normal zamanda inanın canımız tatlı yemek istediğinde o içilen sudan daha fazla şekeri vücudumuza ve bebeğimize veriyoruz. Bemde gebelik şekeri çıktı bide üstelikte insülin kullanıyorum ben. Açlık şekerim düşmedi bir türlü. Sırf bebeğime zarar gelmesin haftasıyla kilosu uyumlu olsun diye çok dikkat ediyorum. Eğer doktorunuz önerirse yaptımanızı tavsiye ederim. Tabi yine sizin tercihiniz.