Selam arkadaşlar bugün ultrasona girdim kese ve yolk sac kesesi göründü herşey normal dedi doktor. Haftaya kalp atışını duyarız dedi ve eve geldim kahverengi leke oldu doktoruma sordum normal değil Protestan 8 saat arayla al ve istirahat et yarın göreli dedi. Ama benim çoğalma olmadı 4 5 saattir aynı şekilde kaldı. Sizce ne yapmalıyım bu şekilde olup gebeliği devam eden var mı. Bundan önceki gebeliğim aynı şekilde başladı ve düşük oldu 8 haftada. Şuan çok korkuyorum aynı şeylerin olmasından.