Eua11 anne yanı ilkaylar kesinlikle kurtarıcı oluyor direk yatağa yapışan arada engel olmayan sezeryan olduğum için çok daha rahat alıyordum ordan, hemde uykusu sersemi kalk al geri koy derdim olmuyordu, ömrü 6 ay ama sizi kalk yattan kurtarıyor hemen göz hizanızda oluyor her seferinde üstünü örtmüş mü kusmuş mu kork kere kalkmaya gerek olmuyor, sonrasında da tahta beşik kullandım yanımda duruyor uzun süre de onda yattı. Sonra da yanıma alıştı 4 yaşında hala yanımda yatıyor odasına montessori aldım ama gece korkarak kalkıp yanıma geliyor ağlayarak ama seneye kendi yatar diye umut ediyorum bi nebze en azından gece yatırsam sabaha kadar uyanmazsa sabah okula gidiyor zor kaldırıyoruz zTen gece kalkması geçerse odasına alışır diye düşünüyorum