AnayimBenAna_ 41Ecrn- güzel geçiyor 22. Haftadayız ikinci kızımı bekliyorum 🌸 iştahlar açıldı göbek iyice çıktı 🤭 senin nasıl gidiyor
yeni_anne2 41Ecrn- bügün kontrolüm vardi 25 haftalık olduk çok şükür iyiyiz hastane degistirmek zorundayım ona kafam takıldı bugün birazz öbür türlü de halimize şükredelim diyelim siz nasılsın 🌸
Fatmaacylnn 41Ecrn- bazen iyi bazen kötü 29+4 olduk artık göbüşüm zorluyor beni 😄 sizin nasıl gidiyor 🥰
Girlmama 41Ecrn- 6. ayımıza giriyoruz göbüşümüz belirginleşti uykusuzşuk bel ağrısı bazen kasık ağrısı şeklinde devam ediyoruz 9 gün sonra kontrolümüz var detaylımız da güzel geçti☁️sizde durumlar nedir
41Ecrn- yeni_anne2 neden hastane değiştirdiniz özel değilse tabi bende biraz kilo aldım 14 kilo 47 de hamile kalmıştım
yeni_anne2 41Ecrn- uzunn hikaye 🤦♂️medipol den başka medipole geçicem sadece hastane olarak mega medipol olarak geçiyor gitmem gereken yer
41Ecrn- Fatmaacylnn bende ağırlaşmış hissediyorum 27 haftaya giricem yarın çorabımı vs giyerken baskı yapıyor artık ilerleyen zamanlarda düşünemiyorum 😂😂
AnayimBenAna_ 41Ecrn- bende aynı 42 ile kalmıştım ilk gebelikte 62 oldum dğdu sonra 45-46 oldum şuan ikinciye hamileyim 50 oldum 😂
Patatess 36+4teyiz gün sayıyoruz artık bekliyoruz. 🥲 Yatmak, uyumak, yürümek her şey zorlaştı. 20leri çok özlüyorum. 😂
Tuyu1 Patatess 37+3 benimde soğumaz az kaldı normal olacak off uyku yok yorgunluk desen var korku heyecan stres hat safada ilk zamanları bende çok özledim o zaman ne güzeldi 🥹
incilibaby16 35+4 teyiz bizde , maalesef gribe yakalandım ilaç da içemiyorum, çok zor geçiyor , hemde belimin ağrısından uyuyamıyorum bacağıma da vuruyor ağrı , Hayırlısıyla bi seste kurtulmak istiyorum, Şu son zamanlar çok zor geçiyor
Patatess Tuyu1 Bilinmezlik zaten daha zor. Önceleri en azından vakit var diyip düşünmüyordum. Şimdi koca karınla mümkün mü düşünmemek. 🥲
Tuyu1 Patatess Sormayın ilk zamanlar çalışıyordum o kadar uykuya düşmüştümkü biran önce haftam gelsinde işten ayrılırım ne güzel evde uyurum öğlene kadar sonra ev işlerini yaparım diyordum ne mümkün geceleri uyku yok olmasa yarım yamalak sabaha karşı ancak 1 saat ev işi yapmak karnımdan eğilmek çok zor onuda geçtim bi iş yapıyorum hemen karnım taş gibi nefesim kesiliyor 😅
Patatess Tuyu1 Aayy evet 35. Haftaya kadar çalıştım ben de yakın zamanda ayrıldım izne. Evde iş, yemek bile yapamıyorum hemen ufaktan ağrılar giriyor. Korkup annemi çağırdım sağ olsun o geldi bakıyor bize resmen. 😅 Tabi uyku yok sürekli dönmeye çalışıyorum. O bile acı veriyor. Dönmesem bebek uyutmuyor zaten ben de buralarda dolanıyorum. 🥲 Sağ salim bi doğursaydık 😅
Tuyu1 Patatess ayy inşallah sağlıcakla ben 30 haftamda temelli işten ayrıldım 😄 Bende gece yarıları buralarda dolanıyorum kayınvalidem yakın benimde akşamları onda yiyoruz 😂