mucizegebee 14+5 minik hareketler hissediyorum. Halsizlik ,diş ağrısı, sürekli çıkan uçuk ,sık idrara çıkma ve çarpıntıyla uğraşyorum. Bugün doktor bi çıkıntı gördüm pipi olabilir dedi. Eğer erkekse 2.oğlum olcak. 3 erkekle evde naparm bilmiyorum.😟 Allah hayırla gelmeyi nasip etsin bebekelrimize 🥰🧡