Sunaeflin 27bebegimin başı aşagıda benim gibi olup düzelen var mı neler yaptınız erken dogum olmaması içinneler yasadınız
susam_18 Sunaeflin 26 da baş aşağı 27 de makat sonra hep baş aşağı oldu rahim ağzında kısalma başladı olması gerekenden daha fazla aşağıdaydı kasılmam var hep. Ben riskliyim yatıyorum zar zor 35.haftaya girdim. Ama çoğu kişinin ki baş aşağı olup gayet rahat geçiren var. Doktor bir sıkıntı olsa söyler .
esca344 Sunaeflin bas asagı olmasının erken dogumla ilgisi yok ki benim ikisi de 20. Haftadan beri bas asagı tamamen pozisyonla alakalı üstelik normal düsünüyorsanız avantaj doktor oyle demişti
mervedmrcn Sunaeflin 26-28 haftalarımda kontrole gittiğimde başı aşağıdaydı ama doktorum rahim ağzı kapalı hiçbir sıkıntı yok dedi şuan 31 haftalığım hıçkırığından anlıyorum arada bi yan dönüyor ama genelde başı aşağıda. Erken doğum riskin var filan öyle bişey hiç söylemedi bana
seymat98 Benimde 26 27.haftadan beri baş aşağı pozisyon şuan 34+4um ve hala baş aşağı ama ilk hamileliğimde acil sezaryene girdiğim için baş aşağı olmasının bir önemi yok. şuana kadar da bir sıkıntı yaşamadık 😊
Fundaaaa46 Sunaeflin 28 de falan gittiğimde benimde öyleydi sordum hatta normal daha dönebilir dedi yani ama sonraki gittiğimde de hala öyle duruyor 34 oldum bi sorun yok
seymat98 Baby2gogo İlk hamileliğimde preklemsiye bağlı hellp sendromu geçirdim. 27+5te acil sezaryene alındım
Maviikaktus Sunaeflin geçen hafta 27 haftalıkken gittiğimde baş aşağı olduğunu söyledi ama hiç bir şekilde risk olmadığını dönmesinin iyi olduğunu söyledi hatta