Cihangir09 Poncikler iki türlü de hoş değil malesef erva olacaksa illaki tek başına çok güzel çünkü zaten söylenirken uzatılarak söylenen bir isim yanına pek bişey yakışmıyor
Poncikler AnayimBenAna_ ervayı ben istiyordum ve içime sindi başka içime sinen isim yok ne yazık ki çok bakıyorum ama bulamadım fikirlere açığım yine tşk ederim
Happymothers İkisini birlikte söylecekseniz eğer bence de çok zorlama olmuş hem de söylemesi biraz zor canım Ahsen erva Erva Betül Erva duru Beğenirsen eğer 🙂
Poncikler Happymothers diğer kızlarım da iki isimli ama ben ikici isimlerini kullanıyorum ilknisimler kaynana ve anne adı ve eski isimler oyuzden bunuda tek tek söylerim birini daha çok kullanırım diye düşünüyorum