Kızlar merhaba dün gece 3 te sancım geldi aralıkları takip ettim 5 dk da bir e kadar indi 2 dk ya dusene kadar bekledim ve hastanenin yolunu tuttum. Doğuma gidiyorum diye gittim ama geri eve geldim. Nst de sancım çıkmadı acılmamın daolmadigini söyledi ebe devlet hastanesine gidiyorum bu arada. Gece hiç uyumadigimi ve sancım olduğunu anlatsamda beni kale almadılar ne yazık ki. Bu ikinci gebeliğim ilk gebeligimde de aynı durum yasadim fakat onda sancı yerinesuyum gelmişti ve suni sancıyla çok zor bı doğum olmuştu. Bunda da suyum yok yine acikligim yok sancı geliyor fakat ara ara kesiliyor. Doğum korkusu nedeni ile sancı gider mi merak ediyorum. Nişanım geldi bu arada. Bu durumu yaşayan anneler nasıl bı yol izlediniz.