Deletedmom_3 Kızlar merhaba. Adetime 1 hafta varken kan verdim 0.7 degerim cıktı. Adetime 10 gun falan kala bel ağrısı, sık idrara cikma, halsizlik, doymama, burun hassasiyeti ve en onemlisi kasık agrisi ilk bacaga vurup sonra kasikta kalan agrilarla bel agrim devam etti Hala devam ediyo. Yani size sorum şu ki adetten once kan verip negatif cikan sonrasinda adeti gecikip pozitif olanlar var mii ? Ilk gebeligim kurtajla sonlanmisti. Oyuzden bu merakimm 😊😊
Dilek25 Deletedmom_3 inşallah öyledir canım. Çok üzülmüştüm olmadı diye. Ama çıkınca şok oldum Bi anda 😍 sende hamilesindir inşallah 🤲🏻