newbabyno2 Kızlar 23.haftadayım 4gundur yatamıyorum yattıgım anda sağ bel boslugum cok kotu agrıyor yasayan ve neden oldugunu bılen var mı yardım edın lütfen resmen yatamıyorum ayaktayken agrımıyır😞
Semraylmzr newbabyno2 bende öyleyimdim her yerim uyuşuyodu iki yastık koydum kafamın altına artık çok rahat uyuyorum 26. Haftamdayim
kizbebekannesii newbabyno2 benim de geçen hafta bi iki gün adet ağrısı gibi ağrım oldu o geçti bu hafta da göbeğim acıyor resmen yırtılır gibi bi his var büyüyor sanırım o yüzden. Onun dışında artık iyice ağır hissediyorum kendimi ve daha anca yarısını geçtik 😂
Ozhanozlem Bende20 1 haftalıgım sol böbrek mı boslukmu bılmıorum ama yatarken de kalkarkende sureklı bır agrı var
Umaymoms Mide ekşimesi mi desem mide yanması mı mahvediyor oturarak uyuyorum göbek ağrım oluyor arada 😞