bengonca üzüntümü paylaştığınız ve desteğiniz için tekrar çok teşekkür ederim. İnancımız sonsuz 😔 Her şeyi veren Allah, alan da. Elimizden yine bir şey gelmiyor. Boğazımıza dizip sırtımıza yükleyip yolluyorlar. Tek yapabildiğimiz dua, dua, dua.. Rabbim sizden razı olsun. İçime nedense az da olsa su serptiniz. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Duanızda unutmazsanız çok ama çok sevinirim.🙏