Zeynep011 Tsh 4,5 çıktı gebelikte 2 ve altı olması gerektiği için troid ilacı kullanıyorum ayrıca endokrin doktoruna danıştım iyot damlada önerdi aldım yarın başlıyorum aranızda kullanan var mı ?