Tueoku Kızlar 5 haftalık hamileyim sağ tarafımda batma hissi var arada bir geliyor sadece normal mi sizce
gezentianne Tueoku Evet ilk gebeliğimde yaşamadm ama ikincide hep sağ kasıma batma oluyordu normalmiş♥️
AnayimBenAna_ Tueoku benim ilk kızımda 6 da duyduk ikincide 8 de duyduk net bişey söylemek zor o yüzden
Tueoku Serap09 adetim 3 gün geçmişti doktor 2 hafta sonra gel demişti bana bende perşembe günü gidicem yani 5+2 günlükken gitmiş olcam belki görürüm internette de öyle yazıyor 🥹
Tueoku momBg bugün daha fazla olmaya başladı canım normalde bu kadar değildi ama geçiyor arada bir geliyor
momBg Tueoku arkadaşlarımdan hep duymuştum canım olabiliyor ama yine de için rahat etmezse doktora danış💖💖