Kubrakubra122 aradaki sürem daha uzun ama aynı şekilde hamile kaldım. (%3 ihtiaml bize denk geldi) Yaşımda yüksek artık. Ve yolunda giden kariyerime ciddi bir darbe. Çok düşündüm. Sonunda mucize olarak kabul ettim.
Oğlunuz çok küçük olduğu için şu an size çok korktucu gelmesini anlıyorum. Her anne için farklı ama bence çoğu için zor bir karar 2. Çocuk.
Peşpeşr olmasının zorlukları da var , avantajlı yanları da.
Karar vermek için vaktiniz var ise düşünmekte özgürsünüz. Evet çok şükür bu bi4 mucize ama geleceğini biz inşa edeceğimiz için her ihtimali değerlendirmek te hakkımız. Ne yaşayacağımızı bilemeyiz elbette. Ama sağlıklı bir ortam ona sunabileceğimizden şüphemiz var ise sonlandırmak ta bir çözüm olabilir. Dediğim gibi ben o kararı veremedim ama verenlere de saygım var..