Kızlar iş yerinde yaşadıklarıma o kadar çok üzülüyorum ki ağlama krizlerine giriyorum resmen. 8 haftalık hamileyim asla durmuyor göz yaşım sabah akşam ağlıyorum. Çok aşırı hassaslaştım asla güçlü kalamıyorum. Bebeğe bir ZARAR gelir mi? Düşük vs. Daha yeni duyduk kalp atışlarını gerçekten kendimi durduramıyorum. Böyle bir şey yaşayan oldu mu bu kadar duygusallık zarar verir mi