34+5 haftalığım geceleri uyandığımda başım dönüyor zor kaçınarak gidiyorum bugün doktora gittiğimde tansiyonumun kalktığını söyledim idrar aldı protein çıktı idrarımda devlete gittiğim için perinatoojiye yönlendirdi doktor yoktu tansiyon ilacı yazdı bide şehir hastanesine gidin dedi bana riskli gebeliksiniz dedi bu durumu yaşayan varsa yazabilir misiniz korktum