Devlet hastanesi nasıl kabul etmiyor anlamıyorum. Öyle bir hakları yok ki. Ben de normalde özelde takipliyim 36. Haftamda gittim devlete rapor almak için muayenemi yaptı nst çektirdi hatta sancım çıktığında bile hemen baktı. Yapmak zorundalar çünkü. Acil bir şey olsa ne yapacaklar takipli olduğu hastaneye mi götürün diyecekler. 🙄 kaldı ki daha 30. Haftadasınız geç de değil. Aynı hastanede başka doktora gitme şansınız var mı?