YagmurHarn progestanı kullan bence benimde ilk önce kahverengi gibi leke olmuştu önemsemedim yerleşme kanamasıdır diye ama 12. Hafta da kırmızı kanamam oldu ve 6 haftadır progestan kullanıyorum ben faydasını gördüm. Tabi tercih senin ama bence dikkate al derim.