Kızlar tüm post açmıştım tüp bebek sonrası gelen şok gebelik diye bebeğim 1 buçuk yaşında şuan
2 gün önce Kaset test almıştım
Şimdi kan verdim değer çok yüksek 2 aylık faln mı oluyor?
Birde ben geçen ay adet oldum
Üstüne görme gibi bişeymi acaba ay yoksa ikiz mi
Bayılcam🥲