Habibeoz Adetim 4 gün gecikti ama üç defa test yaptım faklı günlerde negatif çıktı böyle yaşayan var mı
_moom Habibeoz benimde 7. Gün testlerde bisey çıkmadı ama yinede kan verdim bugun sonucları bekliyorum. Sizde kan verin belki cok yenidir testte çıkmayabilir
Fatmaacylnn Habibeoz benim ki de 7 gün gecikmişti negatifti hiç böyle gecikme yaşamamıştım başka bişeye bağlı olabilir stres vs. gibi ya da vücudunuz kendini hazırlıyor da olabilir
Habibeoz İlk gebeligimde gecikmemin ikinci günü pozitif çıkmıştı ama 6. Haftamda maalesef düşükle sonuclndi 😔 Yarın kan vermyi plnliyorum hayırlısı olur inşallah