hakkah24 Yakın zamanda giden oldu mu acaba? Randevu aldım aralık ayında ama beni detaylı bilgilendirecek biri var mıdır💕 (kaç foto, rapor yazıyor mu, minnoş mu, kaç dk sürüyor)
yasemin__hemsire hakkah24 merhaba ben ilk cocugumda gitmiştim randevuyu 4den sonra veriyor du saat olarak yine o şekilde mi acaba
hakkah24 hakkah24 Bugün gittim kendisine gerçekten muhteşem bir doktor saat 10da gittik 14:00de çıktık çünkü bebiş önce yüzünü sonra kalbini göstermedi. Olması gereken boyutları söyleyip sonra bebeğin durumunu kontrol ediyor gayet güzel açıklayıcı ama bizim işimiz haftaya kaldıı:))
-Hale Ben gidiyorum her ay düzenli kontrole de gidiyorum. Çok memnunum. Detaylı ultrasonda da uzunca bakıp herşeyi anlatıyor ve renkli 1 fotoğraf verdi.
ebr88 -Hale merhaba kendisine doğum yapan kimsenin yorumuna rastlamadım bizde kendisine gitmeyi düşünüyoruz hep detaylı için gidilmiş sadece doğum yaptırdığını bende yeni öğrendim tavsiye eder misiniz ?
hakkah24 -Hale Renkli bir fotoğraftan başka bir de video çekmeye izin veriyormış sanırım başka fotograf vermiyor mu🤧
Gulsahkaya36381 Bende detayli ultrasona ona gittim kendisi gayet kibar tatliydi uzun uzun her yerini anlatti yaklasik 40 dk kadar surdu 1 renkli fotoğraf kucuk kucuk siyah beyaz bir surdü fotograf ve bir de ultrason raporunu verdi biz memnun kaldik acikcasi 1 bucuk ay once gittim bu arada
hakkah24 yasemin__hemsire özel kliniğinden randevu aldım detaylı için sabah 10’a:) hatta 11de boştu sanırım o eski uygulaması:)
yasemin__hemsire hakkah24 çok teşekkür ederim çok sevindim . Ya adresi nasıldı tam bı hastane nin ordaydi santral duraği mi neydi en son 2020 Aralık’ta gittim ilk cocugumda