Zeynepzeze Herkes için farklı olabiliyor gerçekten, kimisi devlette iyi doktora denk geliyor memnun kalıyor kimisi çile çekiyor resmen. Kimileri de özel de kötü doktora ilgisiz doktora denk geliyor özel hastane kötü diyor. Ben İstanbul Pendik Yüzyıl Hastanesine gidiyorum mesela hastaneyi herkes kötü diyor beğenmiyor. Ben memnunum mesela, doktorum iyi çünkü. O yüzden biraz da şans meselesi doktor çok önemli tercih hastaneden de önce doktorun iyi olması gerekir