Zeynep_Sedat bende inşallah bu sefer erkek olur diyorum ama sanki kız olacak gibi geliyor. Yani bence kız. Kızlar da babacı oluyorlar malum. Bari biri benim olsaydı diyorum 😂😂 his tabi ama bence senin bu sefer kızın olacak yoksa Hürrem sultan gibi gezinirsin ortada. Hürrem sesi ile oku oğlum olacak, yine oğlum olacak hep oğlum olacak 🤣🤣