Theaydins Daha reglime 9 gün var öylesine bı test yapayım dedim ikinci çizgi önce yarım çıktı şimdi fotoğraf çekmek için aldığımda böyle olduğunu gördüm. Bu kadar koyu çıkması için daha çok erken değil mi test bozuk olabilir mi çizgi neden yarım çıkar? 
sweetmom_ Theaydins test bozuk olabilir ya da erken döllenme olabilir. Ben adetime 9 gün varken silikten biraz daha koyu bir çizgiyle öğrendim gebeliğimi.
plajterligi Theaydins bu kadar net çift çizgiyle bozukluk görmemiştim😮ay inşallah vardır sabah tekrarlayıp atın 🥹❤️❤️
Theaydins Mavili1480 dimi olsa bile çok çok silik çıkar belki diye öylesine denedim böyle olması imkansız bence de
Theaydins MelodyFairy sabah ilk idrarla yapicam canım insallah bakalım hayırlısı olsun hepimiz güzel haberler alalım inşallah🤍
Theaydins sweetmom_ pcisluyum canım yumurtlama günleri düzenli olmuyor bilmiyorum erken olmuş olabilir yarın sabah ilk idrarla tekrar yapicam
07070707 Aslında belli bariz kopkoyu nasıl bi bozukluk ben şok 🫣 merak ettim inşallah bebiş seninledir 🥰